the accesskey _ mod _ content

The General Secretariat of Digital Administration (until December 2016 DTIC) drives and coordinates the process of rationalisation and digital transformation of the General administration of the state and works with the rest of Public Administrations to ensure interoperability and effectiveness and efficiency in the provision of services to citizens and businesses.

El Catálogo de Servicios de Administración Digital de la SGAD tiene como objeto difundir los servicios comunes, infraestructuras y otras soluciones que se ponen a disposición de las Administraciones Públicas para contribuir a impulsar el desarrollo de la Administración Digital y mejorar los servicios que se ofrecen a ciudadanos y a empresas, o internamente a los empleados públicos. 

Services that are presented in the catalogue are operational and expand its functionality from day to day. Many of them have been launched with the collaboration of various ministerial departments or other public administrations.

Los servicios se agrupan en diferentes categorías en función del ámbito funcional o de sus características de provisión. Estas categorías son:

  • Momentum of the Digital Administration and Services to citizens.
  • Internal management.
  • Infrastructure.
  • Regulation, guides and reports relevant.
General access point
General access point

Related links Related links

Prominent