accesskey_mod_content

A Navarra es reduirà el nombre de documents exigits per a tramitar expedients.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

14 juny 2013

L'Executiu ha conegut el Pla General de Simplificació Administrativa, l'esborrany de la qual s'exposarà a la participació pública.

El Govern de Navarra reduirà a partir del pròxim any el nombre de documents exigits als ciutadans en la tramitació d'expedients, de tal manera que presentar documents com el DNI i certificats cadastrals, de seguretat social, Hisenda Tributària o títols acadèmics no serà necessari en els tràmits davant l'Executiu.

Esta mesura s'inclou en el Pla General de Simplificació Administrativa, un projecte que l'Executiu foral ha conegut en la seua sessió d'este dimecres.

L'objectiu de la iniciativa és "racionalitzar, reduir i estandarditzar els procediments administratius, i, al mateix temps, impulsar la relació a través de l'administració electrònica, tot açò amb la finalitat de que els ciutadans puguen veure reduïts els costos en temps i diners que li generen la tramitació dels seus assumptes davant l'Administració".

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

  • Ciutadà
  • Servicis electrònics