accesskey_mod_content

A Navarra es reduirà el nombre de documents exigits per tramitar expedients.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

14 juny 2013

L'Executiu ha conegut el Pla General de Simplificació Administrativa, l'esborrany de la qual s'exposarà a la participació pública.

El Govern de Navarra reduirà a partir del proper any el nombre de documents exigits als ciutadans en la tramitació d'expedients, de tal manera que presentar documents com el DNI i certificats cadastrals, de seguretat social, Hisenda Tributària o títols acadèmics no serà necessari en els tràmits davant l'Executiu.

Aquesta mesura s'inclou en el Pla General de Simplificació Administrativa, un projecte que l'Executiu foral ha conegut en la seva sessió d'aquest dimecres.

L'objectiu de la iniciativa és "racionalitzar, reduir i estandarditzar els procediments administratius, i, al mateix temps, impulsar la relació a través de l'administració electrònica, tot això amb la finalitat de que els ciutadans puguin veure reduïts els costos en temps i diners que li generen la tramitació dels seus assumptes davant l'Administració".

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

  • Ciutadà
  • Serveis electrònics