accesskey_mod_content

En Navarra reducirase o número de documentos esixidos para tramitar expedientes.

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

14 xuño 2013

O Executivo coñeceu o Plan Xeral de Simplificación Administrativa, cuxo borrador se exporá á participación pública.

O Goberno de Navarra reducirá a partir do próximo ano o número de documentos esixidos aos cidadáns na tramitación de expedientes, de tal maneira que presentar documentos como o DNI e certificados catastrais, de seguridade social, Facenda Tributaria ou títulos académicos non será necesario nos trámites ante o Executivo.

Esta medida inclúese no Plan Xeral de Simplificación Administrativa, un proxecto que o Executivo foral ha coñecido na súa sesión deste mércores.

O obxectivo da iniciativa é "racionalizar, reducir e estandarizar os procedementos administrativos, e, ao mesmo tempo, impulsar a relación a través da administración electrónica, todo iso co fin de que os cidadáns poidan ver reducidos os custos en tempo e diñeiro que lle xeran a tramitación dos seus asuntos ante a Administración".

Fonte orixinal da noticia(Abre en nova xanela)

  • Cidadán
  • Servizos electrónicos