accesskey_mod_content
(Cap camp obligatori)
Filtrar per etiquetes

1. XIV Jornades STIC CCN-CERT

Kinépolis (Ciutat de la Imatge) C/ Edgar Neville, s/n. Pozuelo de Alarcón (Madrid)

09:00

El CCN-CERT, del Centre Criptològic Nacional (CCN), organitza per catorzé any consecutiu les seues Jornades de ciberseguretat, baix el lema “Nous reptes, mateix compromís”

• Seguretat
  2. Jornada sobre el desafiament de la DADA en les institucions provincials

online

09:30

L'1 de desembre se celebra la Jornada «El desafiament de la Dada per a les Administracions Provincials 20/30», dirigit als responsables polítics i tècnics de sistemes, informàtica, organització i legal de les institucions provincials del nostre país (Diputacions, Consells i Cabildos) i les seues empreses depenents.

3. Taller "El futur de la política d'interoperabilitat"

online

10:00

La Comissió Europea ha establit accions per a millorar l'intercanvi de dades, aprofitar el potencial de les tecnologies emergents i promoure la transformació digital en tots els sectors. A més, la pandèmia Covid-19 ha subratllat la necessitat de coordinació, estàndards comuns i l'intercanvi de dades, coneixements i solucions digitals més que mai.

• Interoperabilitat
(Cap camp obligatori)