L'Ajuntament d'Alacant s'integra en el SIR per a l'intercanvi registral entre administracions, a través de l'aplicació de registre ORVE

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

14 juny 2016

L'Ajuntament d'Alacant se sumisca als més de 750 municipis que han optat per ORVE com a aplicació d'intercanvi registral amb altres Administracions Públiques. Continua així el desplegament d'ORVE/SIR en els grans Ajuntaments de les Comunitats Autònomes que tenen firmat el Conveni que els possibilita l'ús de l'aplicació ORVE.

El 9 de junio el Ayuntamiento de Alicante se ha incorporado a los municipios que utilizan la aplicación de registro ORVE para intercambiar asientos registrales electrónicos entre administraciones.

Los más de 200.000 ciudadanos de Elche podrán presentar sus registros electrónicamente dirigidos al resto de municipios integrados, organismos de las Comunidades Autónomas integrados en SIR y a todos los organismos de la Administración General del Estado.  La tramitación electrónica con digitalización en los puestos de ventanilla con plena validez jurídica  multiplica la eficacia administrativa puesto que la recepción en destino se realiza en minutos y los costes se reducen del orden de 4 euros por envío realizado.

L'Ajuntament d'Alacant amb 332.067 habitants, s'unix a la llista de municipis de més de 200.000 habitants que utilitzen ORVE: Las Palmas de Gran Canària, Valladolid,  Gijón, Elx, Oviedo, Móstoles, Santa Cruz de Tenerife i  Alcalá d'Henares.

Més informació sobre les soluciones ORVE i SIR en el CTT.

• Interoperabilitat
  • Infraestructures i servicis comuns