O Concello de Alacante intégrase no SIR para o intercambio rexistral entre administracións, a través da aplicación de rexistro ORVE

• Escoitar

14 xuño 2016

O Concello de Alacante súmase aos máis de 750 municipios que optaron por ORVE como aplicación de intercambio rexistral con outras Administracións Públicas. Continúa así o despregamento de ORVE/SIR nos grandes Concellos das Comunidades Autónomas que teñen asinado o Convenio que lles posibilita o uso da aplicación ORVE.

O 9 de xuño o Concello de Alacante incorporouse aos municipios que utilizan a aplicación de rexistro ORVE para intercambiar asentos rexistrais electrónicos entre administracións.

Os máis de 200.000 cidadáns de Elxe poderán presentar os seus rexistros electronicamente dirixidos ao resto de municipios integrados, organismos das Comunidades Autónomas integrados en SIR e a todos os organismos da Administración Xeral do Estado.  A tramitación electrónica con dixitalización nos postos de portelo con plena validez xurídica  multiplica a eficacia administrativa posto que a recepción en destino realízase en minutos e os custos redúcense da orde de 4 euros por envío realizado.

O Concello de Alacante con 332.067 habitantes, únese á lista de municipios de máis de 200.000 habitantes que utilizan ORVE: Las Palmas de Gran Canaria, Valladolid,  Xixón, Elxe, Oviedo, Móstoles, Santa Cruz de Tenerife e  Alcalá de Henares.

Máis información sobre as solucións ORVE e SIR no CTT.

• Interoperabilidade
  • Infraestruturas e servizos comúns