Esdeveniments

Jornada sobre el desafiament de la DADA en les institucions provincials

• online
  • 01 desembre 2020
  • 09:30

L'1 de desembre se celebra la Jornada «El desafiament de la Dada per a les Administracions Provincials 20/30», dirigit als responsables polítics i tècnics de sistemes, informàtica, organització i legal de les institucions provincials del nostre país (Diputacions, Consells i Cabildos) i les seues empreses depenents.

En esta Jornada, que tindrà format «en línia», s'abordarà els reptes de seguretat que enfronten estes institucions i les seues Administracions depenents, així com la gestió de les dades personals, coneixent els servicis del CCN i de l'AEPD en eixos àmbits i les recomanacions a este col·lectiu de responsables. La jornada comptarà amb la intervenció de diferents institucions provincials (Diputacions Cabildos i Consells Insulars) per a conéixer les seues experiències i debatre sobre les problemàtiques que sorgixen per a estes i per a les administracions  a les quals servixen.

Es pretén posar en valor la importància de la bona gestió de la «dada», des de la seua captura, gestió i seguretat, fins a la seua analítica i continuïtat; sensibilitzar als responsables públics de la importància de la dada en l'era de transformació digital de les nostres Administracions Públiques i de les alternatives de gestió; analitzar els servicis disponibles, la seua gestió i pràctica, a través de models d'aprofitament per part de responsables d'institucions provincials i resoldre els dubtes que puguen existir sobre este tema.

Podran seguir esta jornada en directe els assistents a través de la web de la jornada allotjada en la web de l'ITCIP. La inscripció dirigida en exclusiva al col·lectiu de responsables provincials ja està disponible. Els interessats en la matèria pertanyents a altres institucions podran consultar, després de la jornada, els continguts íntegres en la pàgina web de l'Institut.

Programa (Obri en nova finestra)

Inscripció(Obri en nova finestra)

Font original de l'esdeveniment(Obri en nova finestra)