Esdeveniments

Jornada sobre el desafiament de la DADA en les institucions provincials

• online
  • 01 desembre 2020
  • 09:30

L'1 de desembre se celebra la Jornada «El desafiament de la Dada per a les Administracions Provincials 20/30», dirigit als responsables polítics i tècnics de sistemes, informàtica, organització i legal de les institucions provincials del nostre país (Diputacions, Consells i Cabildos) i les seves empreses depenents.

En aquesta Jornada, que tindrà format «en línia», s'abordarà els reptes de seguretat que enfronten aquestes institucions i les seves Administracions depenents, així com la gestió de les dades personals, coneixent els serveis del CCN i de l'AEPD en aquests àmbits i les recomanacions a aquest col·lectiu de responsables. La jornada comptarà amb la intervenció de diferents institucions provincials (Diputacions Cabildos i Consells Insulars) per conèixer les seves experiències i debatre sobre les problemàtiques que sorgeixen per aquestes i per a les administracions  a les quals serveixen.

Es pretén posar en valor la importància de la bona gestió de la «dada», des de la seva captura, gestió i seguretat, fins a la seva analítica i continuïtat; sensibilitzar als responsables públics de la importància de la dada en l'era de transformació digital de les nostres Administracions Públiques i de les alternatives de gestió; analitzar els serveis disponibles, la seva gestió i pràctica, a través de models d'aprofitament per part de responsables d'institucions provincials i resoldre els dubtes que puguin existir sobre aquest tema.

Podran seguir aquesta jornada en directe els assistents a través de la web de la jornada allotjada a la web de l'ITCIP. La inscripció dirigida en exclusiva al col·lectiu de responsables provincials ja està disponible. Els interessats en la matèria pertanyents a altres institucions podran consultar, després de la jornada, els continguts íntegres a la pàgina web de l'Institut.

Programa (Obre en nova finestra)

Inscripció(Obre en nova finestra)

Font original de l'esdeveniment(Obre en nova finestra)