accesskey_mod_content

Es prorroga l'Encàrrec de gestió del servici de la DEH

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

08 juny 2017

L'Encàrrec de gestió del servici de la Direcció Electrònica Habilitada s'ha prorrogat per un període de dos anys.

La Secretària d'Estat de Funció Pública, Elena Collado Martínez  i el Director General  de la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre, Jaime Sánchez Revenga, han acordat prorrogar l'Encàrrec de gestió del servici de la Direcció Electrònica Habilitada per un període de dos anys. Els efectes d'este acord tindran validesa a partir de el  26 de juny de 2017.  

Els organismes interessats en l'emissió de notificacions per esta via de posada a disposició, poden consultar els termes de la mateixa en la informació del projecte Notific@, en  la direcció administracionelectronica.gob.es/ctt/notifica.

Per al procés d'adhesió a aquesta Encomana s'haurà de seguir utilitzant l'Annex IV, que forma part de la documentació de l'Encomana original en la qual igualment figuren les dades econòmiques corresponents a les diferents modalitats d'ús del servici.

Es fa notar que per a l'ús de la DEH a través del servici compartit de gestió de notificacions –Notific@- és aplicable la modalitat més econòmica.

Més informació sobre la solució Notific@ en CTT.

  • Infraestructures i servicis comuns