La Diputació de Màlaga posa en marxa un projecte europeu que millorarà els tràmits ‘en línia’ de 87 municipis

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

18 febrer 2014

El projecte OpenWind, finançat amb fons FEDER, es desenvoluparà al costat de socis d'altres quatre països.

La Diputació de Màlaga ha posat en marxa el projecte europeu OpenWind –aprovat en el ple del dimarts passat-, que permetrà unificar i ampliar els tràmits ‘en línia’ de 87 municipis i de la pròpia Diputació.

Este proyecto contempla la creación de una Ventanilla Única Provincial, portal de administración electrónica que concentrará 87 sedes electrónicas de otros tantos ayuntamientos de la provincia más la de la propia Diputación. De esta manera, la institución provincial sigue avanzando en el gobierno abierto y la transparencia, facilitando la realización de trámites y gestiones, así como la participación de la ciudadanía.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Ciutadà
  • Servicis electrònics