accesskey_mod_content

La CARM i la UMU agilitzen l'ús de la firma electrònica en l'Administració

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

14 gener 2014

La conselleria d'Economia i Hisenda firma un conveni amb la Universitat per a l'intercanvi d'aplicacions informàtiques de gestió centralitzada de documents a través de la firma electrònica.

El Consell de Govern ha autoritzat un conveni entre la Conselleria d'Economia i Hisenda i la Universitat de Múrcia (UMU) per a l'intercanvi d'aplicacions informàtiques de gestió centralitzada de documents a través de la firma electrònica.

Es tracta d'una ferramenta que s'implanta en la Intranet de les conselleries i organismes autònoms de l'Administració regional. D'esta manera, es facilita, agilitza i modernitza el procés de firma de documents per part de tècnics, administratius i personal directiu que desenvolupa la seua labor en l'Administració.

L'aplicació va acompanyada d'una plataforma de verificació de la documentació firmada la finalitat de la qual és contrastar la seua veracitat, així com oferir la possibilitat d'enviar la documentació a l'exterior i que esta puga ser contrastada de forma oberta.

Font original de la notícia

  • Cooperació interadministrativa
  • Identitat i Firma electrònica