El informe es fruto del trabajo llevado a cabo por el grupo "Observatorio, Indicadores y Medidas" creado en el marco del Comité Sectorial de Administración Electrónica dependiente de la Conferencia Sectorial de Administración Pública. En este grupo participan todas las Comunidades y Ciudades Autónomas coordinadas por la Comunidad Autónoma de Galicia y el Ministerio de Hacienda y Administraciones Públicas.
La publicaciuón presenta informació, agregada i desglossada per Comunitats, d'indicadors relatius a implantació i ús de mòduls comuns de tramitació electrònica (registre electrònic, passarel·la de pagaments..), interoperabilitat, inici electrònic de procediments, i-democràcia,etc. També inclou informació del grau d'implementació aconseguit l'últim trimestre de 2014 dels principals servicis electrònics prestats per les Comunitats a ciutadans i empreses.
En esta edició es presenten els resultats de la presa de dades duta a terme en 2014, amb data de referència 31 de desembre de 2013, excepte para l'apartat de servicis electrònics a ciutadans i empreses la informació de les quals ha sigut arreplegada a través de l'aplicació SIA (Sistema d'Informació Administrativa) actualitzada en general durant octubre-novembre de 2014.
La descàrrega de l'informe complet: Informe Administració Electrònica en les Comunitats Autònomes. CAU 2013
0 Comentaris
No hi ha comentaris