Corcubión posa en marxa el sistema d'administració electrònica.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

07 març 2013

Una opció que obri certs àmbits del Concello les 24 hores durant els 365 dies de l'any.

El Concello de Corcubión se sumisca als municipis de la zona que han implementat el sistema d'administració electrònica que permet als ciutadans accedir a nombrosos tràmits municipals a través d'Internet. Mitjançant la seua identificació amb DNI o certificat electrònic, els veïns podran consultar els seus expedients, representar a terceres persones o validar qualsevol sol·licitud a través del registre.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics
  • Ciutadà