Ajuntament i Diputació de Sevilla col·laboraran en el desenvolupament de l'administració electrònica

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

12 juliol 2013

L'Ajuntament, a través de la Delegació d'Hisenda i Administració Pública, ha firmat un Protocol General de Col·laboració amb la Diputació de Sevilla per a l'intercanvi d'informació, experiències i projectes per a la I-Administració.

L'objectiu d'este conveni és compartir experiències i intercanviar aplicacions i productes informàtics que venen desenvolupant tant l'Ajuntament, en el qual l'Institut Tecnològic (ITAS) recentment posat en marxa està jugant un paper essencial, com la Diputació, a través d'Inpro, la Societat Provincial d'Informàtica de Sevilla.

Este Protocol General de Col·laboració, que no genera compromís econòmic algun per a les parts, anirà posteriorment concretant-se mitjançant la subscripció de futurs convenis específics de cessió d'aplicacions concretes, en els quals es regularan els termes específics de cada cessió.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Cooperació interadministrativa
  • Servicis electrònics