L'Ajuntament de Pamplona generalitzarà l'ús de factura electrònica a partir de 2013.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

13 novembre 2012

A partir de 2013 els proveïdors i contractistes de l'Ajuntament de Pamplona hauran d'enviar les seues factures a través del correu electrònic. El Consistori ha decidit estendre el servici de recepció de factures electròniques de forma generalitzada a principis del pròxim any.

Esta actuació s'emmarca en les diferents iniciatives del Consistori per a millorar la seua eficiència i eliminar càrregues als ciutadans, i per a informar sobre la implantació i funcionament d'esta ferramenta s'ha convocat esta vesprada als interessats en Civivox Iturrama per a rebre una sessió formativa gratuïta a càrrec de personal d'Animsa, empresa pública que gestiona la informàtica municipal.

Més informació(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics