La Diputació de Còrdova simplifica la gestió electrònica d'una trentena d'ajuntaments amb l'emissió dels certificats d'empleats públics.

• Opinar

30 abril 2012

La Diputació de Còrdova facilita la gestió electrònica d'un total de 33 ajuntaments de la província amb la firma d'un conveni pel qual la institució provincial s'encarregarà d'emetre els certificats d'empleats públics, concretament del tipus APE.

El Salón de Plenos del Palacio de la Merced ha acogido la suscripción por parte de los 33 alcaldes de la provincia a este acuerdo, que constituye una herramienta fundamental para simplificar la labor de todos los empleados públicos.

El principal avantatge que comporta este conveni, que s'ajusta a la Llei 11/2007, per als consistoris és que evita als mateixos que constituïsquen un ens dedicat a la tramitació de sol·licituds de certificats electrònics de personal al servici de l'Administració, seu electrònica i actuació administrativa automatitzada o segell electrònic per a exercir en el seu nom el tràmit de sol·licitud d'emissió, suspensió, cancel·lació i revocació d'aquests certificats.

• Ciutadà