Esdeveniments

• La Nau. Calle Cifuentes, 5. Madrid
  • 21 maig 2024 - 23 maig 2024
  • 10:00

El G4I té com a meta convertir-se en l'epicentre de la conversa sobre transformació digital i innovació del sector públic reunint, una vegada a l'any, a les corporacions, startups, inversors, universitats i organismes públics que treballen en este espai a nivell nacional i internacional.

G4I o Govtech 4 Impact World Congress té com a objectiu convertir-se en el lloc d'encontre més important del món, on les solucions d'alt impacte ocupen un lloc central, emergixen nous paradigmes de pensament i florixen oportunitats per al cultiu d'associacions fructíferes. És el lloc on la innovació es troba amb la governança per a remodelar la forma en què els governs exercixen l'eficiència, assegurant un impacte genuí en les vides dels seus ciutadans.

G4I oferix no solament idees, sinó també un camí cap a un futur en el qual els governs siguen pilars del canvi, armats amb solucions que transcendixen l'ordinari i abracen l'extraordinari.

L'Ajuntament Ajuntament de Madrid(Obri en nova finestra) és el principal col·laborador institucional d'este esdeveniment que s'organitzarà una vegada a l'any en la nostra ciutat. L'estudi d'innovació Gobe, que col·labora amb l'Ajuntament en el desenvolupament del seu programa Govtech, és responsable del programa del congrés.

El congrés compta amb la participació de 140 ponents nacionals i internacionals, entre ells líders especialitzats en la transformació pública d'organismes internacionals com el Banc Mundial, el Fons Monetari Internacional, l'ONU, el Banc Interamericano de Desenvolupament,  l'OCDE, o la Unió Internacional de Telecomunicacions.

Així mateix, es compta amb la confirmació de la Vice-ministra de Digitalització d'Ucraïna, el Ministre de Digitalització i actual Ministre d'Educació de Grècia, així com CIOs de ciutats com Boston, Los Angeles i Rio de Janeiro. Experts en dades i digitalització pública d'institucions acadèmiques de renom, com UCL, la Universitat de Nova York, Harvard i la Universitat d'Hong Kong, han confirmat la seua participació. També participaran experts de l'àmbit nacional com un gran nombre de CIOs i responsables de transformació digital de les administracions públiques espanyoles.

Inscripcions(Obri en nova finestra)

Programa(Obri en nova finestra)

Font original de l'esdeveniment(Obri en nova finestra)