accesskey_mod_content

Normativa de la Comunitat Autònoma del País Basc

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

Selección de leyes y normativa de la Comunidad Autónoma del País Vasco.

NOTA. Es tracta d'una primera aproximació de legislació autonòmica. No es realitza un recopilatori exhaustiu d'esta matèria.

PAÍS BASC. Mesa del Parlament Basc

12 juny 2018

Resolución de 29 de mayo de 2018, de la Mesa del Parlamento Vasco, relativa a la Norma sobre Administración Electrónica. BOVP: núm. 112, de 12/06/2018

  • NOTA: Esta norma regula la utilització dels mitjans electrònics en l'àmbit de l'Administració parlamentària. En concret, es regula la seu electrònica, la identificació i autenticació dels usuaris i usuàries, el registre electrònic, els documents electrònics i la seua conservació, així com les comunicacions electròniques.

  • Servicis electrònics
  • Identitat i Firma electrònica

PAÍS VASCO. Consejería de Administración Pública y Justicia y Consejería de Hacienda y Finanzas

10 octubre 2016

Orde de 27 de setembre de 2016, del Consejero de Administración Pública y Justicia y del Consejero de Hacienda y Finanzas, por la que se aprova la política de gestió de documents electrònics del sector públic de la Comunitat Autònoma d'Euskadi. BOVP: núm. 192, 10/10/2016

icona fletxa  Veure en PAe Secció: Arxiu electrònic

  • Servicis electrònics
  • Interoperabilitat
  • Seguretat

PAÍS BASC. Conveni Governe Basc amb les Diputacions Forals per a intercanvi d'informació per mitjans electrònics

06 novembre 2015

Conveni de col·laboració entre el Govern Basc i les Diputacions Forals d'Àlaba, Bizkaia i Guipúscoa, i d'estes entre si, per a l'intercanvi d'informació per mitjans electrònics. Data del conveni: 06/11/2015

  • NOTA: Este Conveni té per objecte establir els termes i condicions generals per a l'intercanvi d'informació entre l'Administració de la CAU i les Diputacions Forals i d'estes entre si. Així mateix, és objecte d'este Conveni la intermediació de dades entre les Administracions Estatals i les Diputacions Forals.

    Descripció resumida del conveni: La finalitat principal del Conveni és facilitar l'exercici del dret a no aportar les dades i els documents que obren en poder de les Administracions Públiques, en els termes de l'article 6.2.b) de la Llei 11/2007, de 22 de juny, açò és, sempre que es compte amb el consentiment de les persones interessades o una Llei així ho determine. Enllaç a Text del Conveni en euskadi.eus (PDF)

  • Cooperació interadministrativa
  • Interoperabilitat

PAIS BASC [Norma Foral 4/2014, de transparència]

11 març 2014

Norma Foral 4/2014, de 6 de febrer, de transparència i accés a la informació pública. BOVP: Núm. 48, 11/03/2014

  • Govern obert, Informes i Estudis

PAÍS BASC. Departament d'Interior, Justícia i Administració Pública

15 gener 2013

Orde de 14 de desembre de 2012, de la Consejera de Interior, Justicia y Administración Pública, por la que se regula el Registro electrónico de representantes de la Administración Pública de la Comunidad Autónoma de Euskadi y por la que se crea y regula el Registro de personal funcionario habilitado. BOPV: 15/01/2013

  • Servicis electrònics

PAÍS BASC. Departament d'Interior, Justícia i Administració Pública

05 octubre 2012

Orden de 25 de septiembre de 2012, de la Consejera de Interior, Justicia y Administración Pública, por la que se aprueba la política de obertura i reutilització d'aplicacions informàtiques de l'Administració Pública de la Comunitat Autònoma d'Euskadi. BOVP: 05/10/2012

PAÍS BASC. Departament de Justícia i Administració Pública

27 juliol 2012

Orde de 27 de juny de 2012, de la Consellera de Justícia i Administració Pública, per la qual s'aprova la política de firma electrònica i de certificats. BOPB: 27/07/2012

PAÍS BASC. Departament de Justícia i Administració Pública

09 març 2012

Decret 21/2012, de 21 de febrer, d'Administració Electrònica. BOPB: 09/03/2012

  • NOTA: Deroga: a) el  Decret 232/2007, de 18 de desembre,(Obri en nova finestra) pel qual es regula la utilització de mitjans electrònics, informàtics i telemàtics en els procediments administratius (BOPB: 31/01/2008).- b) L'apartat 5 de l'article 3 i el Capítol III del Decret 72/2008, de 29 d'abril(Obri en nova finestra) (BOPB: 30/05/2008).- c) deroga Orde de 15/01/2009(Obri en nova finestra) publicada en BOPB:12/02/2009 per la qual es regula el règim d'admissió dels certificats electrònics.

PAÍS BASC. Departament de Justícia i Administració Pública

21 abril 2010

Orden de 26 de febrero de 2010, de la Consejera de Justicia y Administración Pública, aprobando el Manual de Seguridad para el mantenimiento de la seguridad de la información de la Administración General de la CAPV y sus Organismos Autónomos en el entorno de las aplicaciones informáticas que sirven de soporte a la tramitación telemática (e-Administración). BOPV: 21/04/2010

PAÍS BASC. Vice-presidència del Govern

30 maig 2008

Decret 72/2008, de 29 d'abril, de creació, organització, i funcionament dels registres de l'Administració General de la Comunitat Autònoma d'Euskadi i els seus Organismes Autònoms. OPV: 30/05/2008

PAÍS BASC. Departament d'Hisenda i Administració Pública

03 març 2006

Resolució de 9 de febrer de 2006, de la Directora d'Informàtica i Telecomunicacions, aprovant el document que establix la Plataforma Tecnològica per a la I-Administració -PLATEA-. BOPB: 03/03/2006