accesskey_mod_content

La UNED comença a utilitzar GEISER per a la gestió de les seues oficines de registre i per a la connexió amb la plataforma SIR

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

01 juny 2016

Continua el desplegament d'administracions en el Sistema d'Interconnexió de Registres. La UNED s'incorpora a SIR mitjançant GEISER, el Servici Compartit de Gestió del Registre de la DTIC.

La Universitat Nacional d'Educació a Distància (UNED) se sumisca a la xarxa d'Administracions Públiques ja integrades en la plataforma del Sistema d'Interconnexió de Registres. S'incrementa així el nombre d'administracions a SIR, en la qual ja es troben 546 Oficines de Registre de l'Administració de l'Estat, 285 de CCAA i 960 d'Entitats Locals.

La UNED podrà rebre i enviar seients electrònicament, amb el consegüent estalvi en enviament postal de la documentació adjunta als seients registrals la qual viatja escanejada, i l'augment d'eficàcia per la reducció dels terminis de recepció en les destinacions, millorant així el seu servici.

La UNED, a més de l'intercanvi de seients registrals i documentació electrònica amb la resta d'organismes integrats en la plataforma SIR,  gestionarà mitjançant GESIER  el pas de la documentació electrònica associada al seient registral entre la seua Oficina de Registre i totes les seues Unitats de Tramitació internes, eliminant també el maneig de paper internament.

El registre electrònic de la UNED posteriorment s'integrarà amb els tràmits de la seua seu electrònica ACCEDISCA, un altre servici compartit de la DTIC

Es tracta de la segona Universitat a adherir-se al servici compartit de registre GEISER, després de la de Saragossa, beneficiant-se així de la racionalització i eficiència en l'ús dels recursos informàtics que suposa la utilització de ferramentes comunes i servicis compartits.

Més informació en les soluciones GEISER , SIR i ACCEDISCA del CTT.

  • Infraestructures i servicis comuns
  • Interoperabilitat i Normalització