Esdeveniments

Europa interoperable està organitzant una sessió sobre el tema "Interoperabilitat: un mediador per a trencar les barreres transfrontereres" en la Setmana de les Regions de la UE 2023

• SQUARE Brussels Meeting Centre, Hall 100
  • 11 octubre 2023
  • 16:30 a 18:00 CET Presencial

Europa Interoperable s'unirà a la 21.ª Setmana Europea de les Regions i Ciutats amb una sessió especial sobre la importància de la política d'Europa Interoperable per a les administracions públiques. La inscripció ja està oberta i els professionals interessats poden reservar la seua plaça per a esta o altres sessions durant l'esdeveniment de quatre dies.

La Setmana Europea de les Regions i Ciutats està organitzada pel Comité de les Regions de la Unió Europea per a demostrar la importància a nivell local i regional de la bona governança europea. Durant l'esdeveniment, les ciutats i regions mostren el seu potencial per a crear creixement i ocupació, i en la implementació de la política de cohesió de la Unió Europea.

Interoperable Europe està organitzant una sessió sobre el tema "Interoperability: an enabler for breaking for cross-border barriers" que tindrà lloc l'11 d'octubre de 4:30 a 6:00 PM en el Centre de Reunions SQUARE a Brussel·les.

En participar en ella presencialment, l'audiència descobrirà com la nova política europea interoperable ajuda a totes les administracions a crear servicis públics millors i més connectats per als ciutadans i les empreses. Es Convida als participants a debatre les característiques clau de la Llei Europa Interoperable i el seu impacte en els responsables polítics locals i regionals.

Els membres de l'audiència interessats poden registrar-se per a la nostra sessió en la  pàgina específica EURegionsWeek

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)