Esdeveniments

• Online
  • 28 abril 2022
  • 14:00h

El pròxim 28 d'abril, ELISE Webinar presentarà els principals aspectes destacats i les troballes obtingudes a través de les activitats d'ELISE Action per a aconseguir la interoperabilitat de la ubicació. L'esdeveniment també brindarà una descripció general dels assoliments clau, els desafiaments i els pròxims passos per a la interoperabilitat de la ubicació, considerant la tendència general d'ELISE Action durant estos anys.

La Comissió Europea ha posat la transformació digital en el centre de la seua agenda política amb la seua Comunicació sobre la Brúixola Digital d'Europa(Obri en nova finestra) ( Europe’s Digital Compass ).

Les dades de localització i les tecnologies juguen un paper important en la Transformació del Govern Digital i en la prestació de servicis públics digitals. Es poden aprofitar per a servicis digitals i aplicacions i avaluacions de polítiques per a les autoritats públiques, empreses i ciutadans.

La interoperabilitat de la ubicació és essencial perquè les autoritats públiques aprofiten tot el potencial de les tecnologies i les dades de localització. Les organitzacions, els sistemes i els dispositius poden intercanviar i utilitzar dades d'ubicació amb un enfocament coherent i uniforme.

Durant els últims cinc anys, ELISE Action(Obri en nova finestra) (European Location Interoperability Solutions for e-Government ) ha treballat àrduament per a facilitar una interacció digital transfronterera i intersectorial més eficient en permetre el govern digital mitjançant l'ús de dades d'ubicació i intel·ligència d'ubicació.

El Webinar mostrarà les principals troballes i la contribució de l'acció per a aconseguir la interoperabilitat de la ubicació.

Diversos ponents abordaran els següents aspectes:

• Què és la Interoperabilitat d'Ubicació? Per què centrar-se en la Interoperabilitat d'Ubicació? Què pot aportar-me?
  • Principals troballes: quins beneficis porta la Interoperabilitat d'ubicació? Quins són els desafiaments restants que obstaculitzen l'assoliment de la Interoperabilitat de la ubicació?
  • Com ha recolzat ELISE Action la Interoperabilitat d'Ubicació? Quins són els assoliments clau i les històries d'èxit que es poden destacar?
  • Com anar des d'ací? Recomanacions, possibles pròxims passos i perspectives futures per a la Interoperabilitat d'Ubicació.

Els participants i convidats de diversos sectors tindran l'oportunitat de:

• Compartir experiències sobre Interoperabilitat d'Ubicació,
  • Expressar com es van beneficiar de l'Acció ELISE, i
  • Compartir els seus punts de vista sobre les perspectives futures.

Este seminari web forma part d'una sèrie de Webinars(Obri en nova finestra) i esdeveniments" realitzats pel Centre Comú d'Investigació de la Comissió Europea(Obri en nova finestra) en el marc d'ELISE ELISE ISA² Action(Obri en nova finestra) . Estos seminaris tenen com a objectiu involucrar-se ràpidament amb nous temes rellevants per a la interoperabilitat de la ubicació(Obri en nova finestra) , la transformació digital del govern i els desenvolupaments sociotécnicos en este camp i compartir els resultats i conclusions d'ELISE ELISE(Obri en nova finestra) Action.

Font original de l'esdeveniment(Obri en nova finestra)

Registrar-se(Obri en nova finestra)