Esdeveniments

• LA NAU. C/Cifuentes, 5. Madrid
  • 10 octubre 2023 - 11 octubre 2023
  • 9:00 h a 19:00 h

El Congrés Nacional d'Innovació i Servicis Públics, CNIS, suma ja la seua tretzena edició.

Este esdeveniment, que compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Madrid, es durà a terme el pròxim mes d'octubre en La Nau i se centrarà en l'apressant necessitat d'un canvi cultural i el ràpid avanç de les noves tecnologies i el seu impacte en les nostres administracions.

Un viatge cap a la transformació digital capitaneada pel gir en la cultura dels empleats públics serà una de les claus d'este Congrés que s'erigix com un dels principals encontres dels Innovadors Públics a nivell nacional.

El Congrés CNIS acollirà de nou activitats tant del Club d'Innovadors Públics (#CIP) com de l'Institut ITCIP. Però, sens dubte, serà novament la Innovació Pública el fil conductor del #CNIS2023, ja que és, en si mateixa, la principal ferramenta a l'hora de transformar qualsevol organització.

Premis CNIS 2023

Amb motiu de la celebració del XIII Congrés Nacional d'Innovació i Servicis Públics - CNIS, promogut per Club d'Innovació en col·laboració amb l'Ajuntament de Madrid, s'han convocat els XIII Premis CNIS que en esta edició modifica alguna de les seues categories per a seguir promovent la participació de les nostres administracions i reconéixer els seus esforços per la transformació i el canvi per a aportar major valor públic.

En esta ocasió, el CNIS afig com a novetat el guardó al millor projecte Govtech (amb bases especials que encara no han sigut publicades). La resta dels Premis estan conformats per 12 categories(Obri en nova finestra)  a les quals se sumen els Premis a la Trajectòria Professional, a l'Innovad@r Públic més destacat i un Reconeixement Especial 2023.

Fins al pròxim 15 de setembre de 2023 pots enviar la teua candidatura seguint les bases publicades(Obri en nova finestra)  i omplint el formulari que pots trobar en este enllaç(Obri en nova finestra)

Web XIII Congrés CNIS(Obri en nova finestra)

Premis CNIS 2023(Obri en nova finestra)