accesskey_mod_content

La Comunitat de Madrid presenta l'aplicació Agent SC - Solució d'interoperabilitat per als ajuntaments.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

13 febrer 2014

Esta nova ferramenta permetrà als ajuntaments un accés més directes als servicis administratius. A més se sumisca a unes altres ja existents com el Projecte GEMA o el Projecte MUNICIP@ per a la construcció de portals virtuals i gestors telemàtics.

La viceconsellera de Justícia i Administracions Públiques de la Comunitat de Madrid, Elena González-Moñux, ha presidit la jornada ‘Agent SC: solució d'interoperabilitat per a ajuntaments’ organitzada per la Cambra de comerç de Madrid.

L'objectiu d'esta jornada ha sigut donar a conéixer esta nova ferramenta que permetrà als ajuntaments de la regió un accés ràpid i homogeni als servicis les diferents d'Administracions Publiques. Es tracta d'una aplicació que simplifica enormement de tràmits i que implica importants beneficis i avantatges d'estalvi en temps i costos per als propis consistoris i per als ciutadans.

Esta nova ferramenta se sumisca a altres desenvolupades per la Comunitat de Madrid, a través de la direcció de Cooperació amb l'Administració Local, per a dotar als municipis d'aplicacions de gestió en matèria de comptabilitat, gestió pressupostària, recaptatòria, gestió formes expedient administratius, registre, cartografia i arxiu com és el cas del PROJECTE GEMA, o el PROJECTE MUNICIP@ per a la construcció de portals virtuals i gestors telemàtics.

El proyecto GEMA está instalado en todos los municipios de la región, a excepción de Madrid capital, y en 64 entidades locales dependientes de ellos. A través de él se proporcionar aplicaciones para facilitar la gestión presupuestaria, recaudatoria, de contabilidad, de expedientes administrativos, registro, cartografía y archivo. También, se dota de los soportes necesarios, como cuentas de correo, ordenadores e impresoras, así como acciones formativas y tutorías necesarias para su óptimo manejo.

En el cas del projecte MUNICIP@ ha permès dur a terme la construcció de portals virtuals i la gestió telemàtica de procediments 104 municipis menors de 20.000 habitants.

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

Altres referències en premsa(Obri en nova finestra)

  • Ciutadà
  • Cooperació interadministrativa