accesskey_mod_content

El Govern balear ja té preparat el catàleg de simplificació documental

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

03 maig 2013

El pròxim 13 de maig entrarà en vigor el Decret de Simplificació Documental i l'aplicació de les mesures que arreplega suposarà canvis en la manera de fer de l'Administració a nivell intern.

Per tant, quan els ciutadans facen tràmits amb l'Administració a partir del 13 de maig ja no hauran de presentar els certs documents.
En concret, el DNI, les dades de residència (els ajuntaments que hagen firmat el conveni d'interoperabilitat, de moment el de Palma de Mallorca), certificat que acredite el compliment de les obligacions tributàries amb la comunitat, el certificat de l'existència o no de deutes amb la mateixa i el certificat que acredite la titularitat d'un compte bancari (que se substituirà per una declaració responsable).

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

 

  • Govern obert, Informes i Estudis
  • Cooperació interadministrativa