La Guàrdia Civil i la DTIC firmen un acord per a la utilització de l'aplicació de Cita Prèvia

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seua publicació. No es garantix que continuen actius actualment".

24 febrer 2016

Esta aplicació facilitarà els tràmits dels ciutadans en les Intervencions d'Armes i Explosius de la Guàrdia Civil

El Director General de la Guàrdia Civil, Arsenio Fernández de Mesa, i el Director de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, Domingo Javier Molina Moscoso, han firmat avui a la seu de la Direcció general de la Guàrdia Civil un acord de col·laboració per a la implantació d'una aplicació de cita prèvia facilitant al ciutadà les gestions en les Intervencions d'Armes i Explosius de la Guàrdia Civil.

També han estat presents en esta firma el Tinent General Director Adjunt Operatiu de la Guàrdia Civil, Cándido Cardiel Ojer i el Coronel Cap de la Intervenció Central d'Armes i Explosius de la Guàrdia Civil, Domingo Guzmán Caballero.

Este acord té com a objectiu millorar els tràmits que han de realitzar els ciutadans per a l'obtenció dels diferents permisos en la Intervenció d'Armes i Explosius de la Guàrdia Civil

Esta aplicació constarà de 2 mòduls de funcionalitat diferenciada:

• PCP: Administració de cites i obtenció de cites per via telefònica.
  • ICP: Obtenció de cites per Internet.

PCP: Administració de cites i obtenció de cites per via telefònica

S'oferirà als ciutadans l'assignació de cites quan estes siguen sol·licitades per via telefònica o presencialment en les oficines.

ICP: Obtenció de cites per Internet

Esta aplicación permitirá al ciudadano obtener citas a través de Internet donde podrá seleccionar una provincia en la que quiera realizar dicho trámite y, una vez seleccionada esa provincia, podrá elegir entre los trámites disponibles en Internet para la misma.

També permetrà a l'usuari sol·licitar cites, consultar les confirmades i si escau, anul·lar les mateixes. Així mateix, la informació estarà disponible en els següents idiomes, per a permetre la navegació multiidioma del ciutadà en l'aplicació de cita prèvia d'Internet:

• Castellà
  • Català
  • Gallego
  • Basc
  • Inglés

Font original de la notícia(Obri en nova finestra)

• Servicis electrònics