DEHú continúa o seu crecemento coa inclusión das notificacións da Xunta de Castela e León

• Escoitar
  • Copiar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

07 marzo 2023

Desde o pasado 27 de febreiro de 2023, o Enderezo electrónico Habilitado única integra as notificacións da Comunidade Autónoma de Castela e León, e avanza na súa consolidación como punto único de notificacións para todas as Administracións.

O Enderezo electrónico Habilitado única ( DEHú ) reúne en único punto as notificacións e comunicacións emitidas por un número crecente de Administracións Públicas, posibilitando o seu acceso tanto a cidadáns como a empresas.

Coa incorporación, o pasado 27 de febreiro, da Xunta de Castelae Leó n, son xa 13 as Comunidades Autónomas que pon a disposición as súas notificacións na DEHú : Aragón, Canarias, Cantabria, Galicia, Illes Balears, Comunidade de Madrid, Comunidade Foral de Navarra, Rexión de Murcia, Comunidade Valenciana, Principado de Asturias, Estremadura, Andalucía e Castela e León.

Mapa de España de CCAA: Integradas con Notifica: Asturias,Cantabria,Navarra,Aragón,Madrid,Murcia e Illes Balears. Integradas con PUC propio: Galicia,C. y León,Extremadura,Andalucía,C.Valenciana e Islas Canarias. En pruebas: Castilla La Mancha y P. Vasco y Sin iniciar: Cataluña y La Rioja.

Ademais destas Administracións Autonómicas, DEHú agrupa notificacións de máis de 8.500 Administracións e Organismos Públicos de todos os niveis. No ámbito estatal, inclúe grandes emisores, como a Axencia Tributaria. En canto a entidades locais, están adheridos Concellos de toda España, así como Universidades e outras institucións. Pode consultar o detalle a través do buscador de organismos(Abre en nova xanela) adheridos.

Desta forma, durante o último ano puxéronse a disposición de cidadáns e empresas no portal de , DEHú https://dehu.redsara.es , máis de 90 millóns e medio de notificacións (dato de 2022), e con o obxectivo de continuar crecendo, xa que se segue traballando activamente na incorporación das restantes Administracións Públicas que o desexen.

No seguinte vídeo(Abre en nova xanela) e na seguinte infografía(Abre en nova xanela)  explícase o funcionamento xeral de e DEHú todo o que se pode facer desde o Portal.

Ademais, xa se atopan integrados máis de 5.499 grandes destinatarios para a recollida automatizada directa aos seus sistemas de .. backend

Máis información na solución  DEHú  do CTT

• Centro de Transferencia de Tecnoloxía