A Dirección Xeral do Catastro inicia a publicación das súas notificacións na DEHú

• Escoitar
  • Copiar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

17 abril 2023

A Dirección Xeral de Catastro iniciou a publicación das súas notificacións na DEHú, o que supón un paso máis na súa consolidación como punto único de notificacións para todas as Administracións.

A incorporación o pasado mes de marzo ao Enderezo electrónico Habilitado única (DEHú) da Dirección Xeral do Catastro, gran emisor de notificacións no ámbito da Administración Xeral do Estado, supón un fito máis para o sistema, que verá como se incrementa aínda máis o volume de notificacións e comunicacións que pon a disposición da cidadanía.

Desde a posta en marcha de DEHú, en xullo de 2020, recibíronse máis de 150 millóns de notificacións e comunicacións, cunha media de máis de 7,5 millóns de envíos mensuais e superando a cifra de 90 millóns e medio de notificacións anuais no pasado ano 2022. Coa incorporación da Dirección Xeral do Catastro esta cifra verase incrementada en máis de 5 millóns de envíos anuais.

Ademais, DEHÚ, experimentou un crecemento considerable nos accesos e comparecencias. O número de accesos aumentou ata alcanzar máis de 35 millóns e medio de accesos ao portal e 1, 4 millóns de comparecencias o pasado mes de marzo. A DEHú permite actualmente que Organismos emisores de distintas administracións e organismos públicos, a nivel estatal, autonómico, local, universidades, etc., realicen envíos de notificacións e comunicacións en cuestión de segundos e sen apenas custo asociado.

Desta forma, DEHú agrupa notificacións de máis de 8.800 Administracións e Organismos Públicos de todos os niveis. No ámbito estatal inclúe grandes emisores, como a Axencia Tributaria e a xa mencionada Dirección Xeral do Catastro.. A nivel autonómico, son xa 13 as Comunidades Autónomas que pon a disposición as súas notificacións na DEHú: Aragón, Canarias, Cantabria, Galicia, Illes Balears, Comunidade de Madrid, Comunidade Foral de Navarra, Rexión de Murcia, Comunidade Valenciana, Principado de Asturias, Estremadura, Andalucía e Castela e León. En canto a entidades locais, están adheridos Concellos de toda España, así como Universidades e outras institucións. Pode consultar o detalle a través do buscador de organismos adheridos(Abre en nova xanela) .

No seguinte vídeo(Abre en nova xanela) e na seguinte infografía(Abre en nova xanela)   explícase o funcionamento xeral de DEHú e todo o que se pode facer desde o Portal.

Ademais, xa se atopan integrados máis de 8.000 grandes destinatarios para a recollida automatizada directa aos seus sistemas de backend.

Máis información na solución DEHú do CTT

• Centro de Transferencia de Tecnoloxía