Publicada a nova versión de Integr@

• Escoitar
  • Copiar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

29 abril 2022

Púxose a disposición dos integradores a nova versión de Integr@, a libraría de integración das aplicacións con @firma e Asina Servidor.

Integr@ é un conxunto de librarías compostas por clases java, ficheiros de configuración e persoais XML que facilitan a integración dunha aplicación cos Servizos Web de @Firma, de TS@, o servizo RFC 3161 de TS@, o servizo OCSP de validación de certificados de @Firma, e servizos OCSP de validación de certificados alleos a @Firma. Ademais, contén clases que implementan funcionalidades de firma, cofirma e contrafirma con varios formatos, para realizar firmas desde servidor de maneira sinxela.

O pasado día 25, púxose a disposición dos integradores a nova versión 2.2.2 da libraría Integr@ cos seguintes cambios e novidades:

• Evolución da versión da libraría de xestión de logs a Log4j2.
  • Adaptación da configuración para o uso de Log4j2.
  • Eliminar referencias á libraría slf4j.
  • Adaptación da libraría integra-tsl.jar para a súa integración con @firma.
  • Modifícase a lóxica para que nos casos nos que non teña definida a extensión AdditionalServiceInformation, compróbese a cualificación do certificado en base ao contido do certificado.
  • Mellórase a xeración de XAdES Manifest para permitir a inclusión de varios elementos “ds:Reference” nunha mesma estrutura “ds:Manifest”.

Ademais, engádense:

• novas trazas de logs no procesado de validación dunha certificada fronte unha TSL. Realízase a evolución das librarías de servizos de Axis 1.4 a Axis 2 (versión 1.7.9).
  • a funcionalidade de permitir a xeración de firmas locais en formato CAdES a partir de hash.
  • unha nova funcionalidade que permite o cálculo da data de expiración das firmas nas operacións de validación en Integr@.
  • un novo módulo para a xeración de informes de firmas a partir dos persoais utilizados no Sistema eVisor.
  • e outro módulo que permite a validación de certificados fronte ás listas de confianza de prestadores de servizos electrónicos de confianza (TSL).

Erros resoltos

Ademais das melloras e novidades, esta nova versión contén as resolucións dos erros que se detectaron en versións anteriores como:

• Corríxese discrepancia no nome da variable de configuración que indica o contrasinal do almacén de confianza (JKS) para conexións seguras. Esta variable, presentaba unha variación nunha letra maiúscula entre o nome indicado no ficheiro “integra.properties” e o valor esperado dentro do código.
  • Corríxese erro detectado na validación de certificados de selo de tempo. Elimínase a opción de enviar pedimentos a través de web services con Chunked.
  • Mellóranse as mensaxes de erro devoltos polos servizos de Integr@ para dar máis detalles sobre o problema producido.
  • Corríxese erro na xestión dos providers de seguridade de Java durante a detección de formatos de firma en pedimentos a través de web services.
  • Cando Integr@ tentaba comunicarse coa plataforma eVisor mediante web services con autenticación por certificado, producíase un erro en eVisor debido a que o compoñente Axis de Integr@ non estaba linealizando correctamente o pedimento.
  • Soluciónase erro que provocaba un erro durante a xeración dos obxectos de resposta en actualizacións de firmas XAdES. O problema estaba en que non se buscaba correctamente o elemento 'ds:Signature' na lista de elementos devoltos pola plataforma @asina.
  • Corríxese erro que provocaba unha recuperación incorrecta dos contrafirmantes dunha asina CAdES.
  • Corríxese erro que impedía a correcta recuperación da data de xeración dos selos de tempo XML en firmas XAdES.

Máis información na solución integr@ do CTT.

• Centro de Transferencia de Tecnoloxía