Implantación de SICRES4 no Sistema de Interconexión de Rexistros

• Escoitar
  • Copiar

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

19 abril 2022

Para posibilitar o paso de SICRES3 a SICRES4, despregouse na contorna de integración SIR unha nova versión do Compoñente de Intercambio Rexistral, CIR, que incorpora o “Tradutor SICRES”.

A nova versión da Norma Técnica de Interoperabilidade do Modelo de Datos para o intercambio de asentos entre as Entidades Rexistrais, SICRES4  foi publicada o pasado 10 de agosto de 2021. Esta nova versión da norma adecúa os intercambios rexistrais ás novas necesidades das oficinas de rexistro e favorece tanto a mellora da plataforma SIR , como a optimización do propio intercambio rexistral.

Actualmente, conviven en 55 SIR,  instalacións de rexistro certificadas en SICRES3. Coa publicación no BOE da nova versión da norma, todas estas instalacións deben ser actualizadas a SICRES4 polo que, durante un tempo, na Plataforma SIR convivirán instalacións de rexistro en e SICRES3 en .. SICRES4

Para garantir a interoperabilidade durante este período de convivencia, desenvolveuse unha nova versión do CIR que incorpora o novo compoñente “Tradutor SICRES ”. Por unha banda, o CIR permite ás instalacións de rexistro dispor dun nodo distribuído que lles facilita a integración coa plataforma SIR. Doutra banda, xunto co tradutor, pode ademais transformar as mensaxes dos intercambios rexistrais en función da versión con que se traballe en orixe ou en destino.

Neste momento, desde a Secretaría Xeral de Administración Dixital ( SGAD ) está a traballarse nunha nova versión da libraría de intercambio SIR adaptada SICRES4 a que será distribuída entre os organismos integrados nas próximas semanas.

Ademais, publicouse a Guía de aplicación de SICRES4  xunto con outra documentación relacionada, no Portal de Administración Electrónica ( PAE ). Esta guía proporciona aos integradores un soporte adicional para a implementación de en SICRES4 as súas aplicacións de rexistro.

Pode consultar máis detalles respecto diso en soluciónelas SIR e SICRES do CTT.

• Interoperabilidade