Toda a capacidade da PID ao servizo dos Municipios

• Escoitar

18 xuño 2018

Produciuse un gran aumento no número de transmisións de ámbito local realizadas a través da Plataforma de Intermediación Electrónica durante o primeiro trimestre de 2018

No gráfico seguinte, ofrécese desagregada mes a mes a mesma comparación co trimestre do ano anterior: do enorme aumento experimentado no número de transmisións xestionadas durante o mes de marzo despréndese que el sistema está perfectamente dimensionado —esto es, el potencial existe y la plataforma está preparada— para tramitar cualquier demanda de tramitaciones electrónicas requerida desde el ámbito municipal.

Fig.1. Comparativa mes a mes de transmisións do 1er trim. de 2018 e do 2017

Porque este dato de transmisiones de ámbito municipal durante el mes de marzo ha multiplicado por nove o mellor rexistro de todo o ano 2017, que se situó en “sólo” 219.279 transmisiones en octubre. En marzo o sistema foi capaz de tramitar case dous millóns de transaccións só de entidades locais.

Calquera municipio, independentemente da súa poboación, dimensión ou necesidades de tramitación electrónica, pode utilizar a capacidade da plataforma para incorporar novos servizos con altas demandas, ocasionais ou sostidas no tempo. Como se observa na gráfica, a marxe de crecemento de entidades locais é enorme, xunto ao previsible aumento de transaccións que suporía en municipios de gran poboación como vimos no caso de Barcelona, podendo ser a referencia para outros municipios similares como Madrid, Valencia, Sevilla,etc.

Fig.2. Comparación do número total de transaccións do últimos cinco trimestres

Segundo os datos do primeiro trimestre desagregados por localidades, el municipio que ha generado este significativo incremento es Barcelona, en concreto, a través de su ‘Institut Municipal de Serveis Socials’.

MUNICIPIO 2018/1er. trim.
Barcelona [IMSS] 2.176.982
Valencia 53.052
Madrid 39.809
Bilbao 32.827
Málaga 29.722
Xixón 22.196
Sta. Cruz de Tenerife 16.265
Castelló da Plana 13.596
Jerez de la Frontera 9.028
Mataró 8.315

Resulta evidente o desequilibrio —e, por tanto, as posibilidades do sistema— posto que Barcelona multiplica por 260 el número de transmisiones del 10º clasificado, Mataró.

CONCLUSIÓN
La capacidad demostrada por la Plataforma de Intermediación Electrónica para absorber altas demandas, ocasionales o sostenidas en el tiempo, como corroboran las transmisiones gestionadas del ‘Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona’ durante el pasado mes de marzo, permite afirmar que os Concellos poden e deben seguir incorporando consultas a máis servizos e novos procedementos que faciliten e simplifiquen a relación dos cidadáns coa Administración Local.

Para más información de uso tiene disponible los indicadores de la Plataforma en DATAOBSAE   e da Solución PID -SVD  do CTT.

• Infraestruturas e servizos comúns
  • Centro de Transferencia de Tecnoloxía