• Escoitar

Transformación Dixital das Entidades locais. "2022: Preparar, armar, xestionar"

• En liña a través da web do ITCIP
  • 20 decembro 2021
  • De 9:30 a 14:00 horas

En colaboración co IAAP e a FEMP, ITCIP lanza unha nova xornada dirixida ás Entidades locais en formato en liña o próximo 20 de decembro para tratar da "TRANSFORMACIÓN DIXITAL NA EE.LL. 2022: Preparar, Armar, Xestionar", de 9:30 a 14:00h co patrocinio de ORACLE.

Continuando coas sesións anteriores dirixidas ao sector das administracións provinciais e locais que versaron sobre  "O desafío do DATO nas Institucións provinciais 20/30"(Abre en nova xanela)  e  " O DATO nas AALL. 20/30 Experiencias e retos"(Abre en nova xanela) , o luns 20 de decembro ofreceremos unha visión global dos retos que se presentan para o ano 2022 a piques de iniciarse.

Para iso trataremos, en liña co título da xornada, as problemáticas que interesan ao sector local como son:

• PREPARAR: Aliñar ás persoas e os equipos para afrontar os obxectivos de TD da institución.
  • ARMAR: Co coñecemento das tecnoloxías aplicables en cloud, datos e smartcity e, finalmente...
  • XESTIONAR a seguridade, as infraestruturas e a xestión intelixente de cidade.

E, todo iso, cun panel de profesionais que están a experimentar a TD nas súas institucións.

Contaremos con representantes de Deputacións provinciais (Cádiz, Palencia e Sevilla), concellos ( Cambrils, Xixón, Leioa, Mataró e Viladecans) e institucións especializadas como a Axencia Dixital de Andalucía e o do Instituto de Estatística e Cartografía de Andalucía- IECA.

Todo iso foi posible grazas á inestimable colaboración do Instituto de Administración Pública de Andalucía e da Federación Española de Municipios e Provincias.

En definitiva, trátase dunha xornada en formato en liña que ofrecerá unha visión global holística dos retos do 2022 na EE.LL.

Gratuíto para responsables públicos.

Inscrición

Fonte orixinal do evento