Esdeveniments

Transformació Digital de les Entitats Locals. "2022: Preparar, armar, gestionar"

• Online a través de la web de l'ITCIP
  • 20 desembre 2021
  • De 9:30 a 14:00 hores

En col·laboració amb el IAAP i la FEMP, ITCIP llança una nova jornada dirigida a les Entitats Locals en format online el proper 20 de desembre per tractar de la "TRANSFORMACIÓ DIGITAL EN LES EE.LL. 2022: Preparar, Armar, Gestionar", de 9:30 a 14:00h amb el patrocini d'ORACLE.

Continuant amb les sessions anteriors dirigides al sector de les administracions provincials i locals que van versar sobre  "El desafiament de la DADA en les Institucions provincials 20/30"(Obre en nova finestra)  i  " La DADA en les AALL. 20/30 Experiències i reptes"(Obre en nova finestra) , el dilluns 20 de desembre oferirem una visió global dels reptes que es presenten per a l'any 2022 a punt d'iniciar-se.

Per a això tractarem, en línia amb el títol de la jornada, les problemàtiques que interessen al sector local com són:

• PREPARAR: Alinear a les persones i els equips per afrontar els objectius de TD de la institució.
  • ARMAR: Amb el coneixement de les tecnologies aplicables en cloud, dades i smartcity i, finalment...
  • GESTIONAR la seguretat, les infraestructures i la gestió intel·ligent de ciutat.

I, tot això, amb un panell de professionals que estan experimentant la TD en les seves institucions.

Comptarem amb representants de Diputacions provincials (Cadis, Palencia i Sevilla), ajuntaments ( Cambrils, Gijón, Leioa, Mataró i Viladecans) i institucions especialitzades com l'Agència Digital d'Andalusia i el de l'Institut d'Estadística i Cartografia d'Andalusia- IECA.

Tot això ha estat possible gràcies a la inestimable col·laboració de l'Institut d'Administració Pública d'Andalusia i de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies.

En definitiva, es tracta d'una jornada en format online que oferirà una visió global holística dels reptes del 2022 en les EE.LL.

Gratuït per a responsables públics.

Inscripció

Font original de l'esdeveniment