accesskey_mod_content

La Junta d'Extremadura ha signat el Conveni: Oficina de Registre Virtual (ORVE) amb el Ministeri d'Hisenda i Administracions Publiques.

  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

19 maig 2015

La signatura del conveni ORVE possibilita el registre electrònic sense papers a totes les administracions públiques de la Junta d'Extremadura, tant regionals com a locals.

ORVE «fa realitat l'administració sense papers» ja que permet escanejar la documentació del ciutadà en les oficines de registre, aplicant la digitalització en els llocs de finestreta amb plena validesa jurídica. Els expedients s'envien electrònicament a l'oficina de destinació ràpidament, sigui el que sigui la seva ubicació geogràfica o nivell d'administració competent.

Amb la signatura d'aquest conveni per part de la Conselleria d'Hisenda i Administració Pública i del Ministeri d'Hisenda i Administracions públiques el passat dia 30 d'abril de 2015 ( http://www.boe.es/diario_boe/txt.php?id=boe-a-2015-5467(Obre en nova finestra) ), s'inicia la implantació de l'aplicació ORVE en les administracions públiques d'Extremadura, que permetrà l'enviament i la recepció de seients registrals electrònicament mitjançant el Sistema d'Interconnexió de Registres (SIR), la qual cosa suposa una enorme millora en eficàcia del servei doncs la recepció en destinació es produeix en segons i addicionalment un estalvi de costos benvolgut en més de tres euros per seient registral. El desplegament de l'aplicació ORVE en les Oficines de registre es durà a terme de manera gradual a partir de les properes setmanes.

Més informació sobre la solució ORVE en el CTT

  • Cooperació interadministrativa
  • Centre de Transferència de Tecnologia
  • Interoperabilitat i Normalització