La web municipal d'Albacete millora en l'administració electrònica que s'ofereix als albaceteños

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

18 juliol 2013

Aunque el Ayuntamiento de Albacete ya disponía desde hace varios años de distintos trámites electrónicos a través de su carpeta ciudadana, recientemente se han realizado distintos desarrollos informáticos como “apuesta de futuro para una administración cercana, ágil y eficaz que permite tener el Ayuntamiento en casa, en el negocio, en cualquier sitio desde donde se tenga acceso a Internet”.

La web municipal, www.albacete.es3, és un espai on es pot trobar informació de la ciutat d'Albacete, l'agenda d'esdeveniments, realitzar suggeriments, consultar el tauló electrònic, segons ha informat el Consistori de la ciutat en nota de premsa.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
  • Serveis electrònics