La Secretària d'Estat per a la Funció Pública ha presidi avui el Consell Superior de l'Administració Electrònica

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

25 febrer 2011

La secretària d'Estat per a la Funció Pública, Consuelo Rumí, va presidir ahir el ple del Consell Superior de l'Administració Electrònica, l'òrgan que elabora, desenvolupa i aplica l'estratègia del Govern en matèria de tecnologies de la informació; i impulsa l'Administració electrònica en l'Administració General de l'Estat.

La secretaria de Estado para la Función Pública, Consuelo Rumí, presidió ayer el pleno del Consejo Superior de la Administración Electrónica, el órgano que elabora, desarrolla y aplica la estrategia del Gobierno en materia de tecnologías de la información; e impulsa la Administración electrónica en la Administración General del Estado.

En la reunió, s'ha examinat la situació actual i els avanços en el procés d'adaptació dels procediments de la Llei d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. En aquests moments, el 91% dels procediments i el 99% dels tràmits estan totalment adaptats.

També s'ha analitzat el Pla d'Acció Europeu de l'Administració Electrònica 2011-2015, que el seu objectiu és explorar les capacitats de les tecnologies de la informació per promoure administracions més innovadores i sostenibles.