Els responsables d'Espúblico destaquen "el gran impuls brindat des dels Departaments de Secretaria i Intervenció, reforçat des d'Alcaldia, per a estendre la tramitació i la firma electrònica entre els treballadors de l'Ajuntament, que han demostrat una gran capacitat d'adaptació i treball".
El projecte va arrancar al setembre de 2012, poc després de l'adhesió de l'Ajuntament de Guardamar al Pla de Modernització dels ajuntaments de la província d'Alacant, i en temps rècord, a principis de desembre, la pràctica totalitat d'expedients administratius que es gestionaven en l'Ajuntament, es realitzaven a nivell electrònic.
La implantació de l'Administració Electrònica, permet entre altres avantatges, un considerable estalvi de paper en els tràmits interns, que ara es realitzen a nivell electrònic evitant multitud de còpies entre els diferents departaments municipals, que poden accedir a la documentació a través dels ordinadors. El sistema informàtic a més, millora substancialment el seguiment de tota la documentació municipal i agilitza la tramitació dels expedients administratius, millorant el temps de resposta de l'administració local a les sol·licituds dels ciutadans.
0 Comentaris
No hi ha comentaris