Espainia zazpigarren arteko lanpostua, ebeko kide diren 27 herrialdeetako 2022 edizioa. Ekonomiaren eta gizartearen Digitalak indizea (DESI) duela gutxi aurkeztu du europako batzordeak. Txostenean nabarmentzen den moduan, emaitzak hobetu nahi badira, aurreko urteekin alderatuta, batez ere teknologia integratzeko digitala dagokionez (11, lanpostuak lanpostu baino bost 2021), zerbitzu publiko digitalak (5 gainetik bi lanpostu, 2021) eta giza kapitalari (10. postuan 2021-12aren aldean). Espainia da ebko lider dagokionez, konektagarritasuna postuan dago 3, bigarren urtez jarraian.
Arloan zerbitzu publiko digitalak , Espainia bosgarren edizioari buruzko ebko -avanza lanpostu bi lanpostu 2021- puntuazioa lortuz 83,5 batez bestekoaren oso gainetik, ebko (67,3) baloratzen dira bost adierazleak: administrazio elektronikoaren Erabiltzaileen. hemen, formularioak precumplimentados Zerbitzu publiko digitalak, herritarrentzat Zerbitzu publiko digitalak, enpresa eta Datu irekiak.
Adierazle horiek erakusten dute elkarrekintza-maila altua agintari publiko batzuei, herritarrek eta enpresek arteko lerroa Internet-erabiltzaileen% 73. espainiako aktiboki parte hartzen du, administrazio elektronikoaren zerbitzuak alderatuta,% 65. Espainia ebko batez lortu 78 puntu adierazlea precumplimentados formularioak (neurtzen duen transmititzen den informazioa berrerabiltzea da administrazio batetik bestera bizitza errazteko herritarrei), askogatik gainditzen diren puntuazio-ebko batez, neurri handi batean horri esker 64 puntu-sistema espainiarrak ez partikularrek eskatu informazioa lortzen ahal dituen Plataforma bidezko datuen bitartekotza. zerbitzu publikoetara zuzendutako herritarrak eta enpresak, espainia 87 puntu lortu herritarrentzat (batez beste ebko 75 puntu) eta 94 enpresentzat (alderatzen dituen 82 puntu-ebko batez bestekoa). espainia, emaitza oso onak datu irekien adierazlea, hirugarrena, ebko% 95eko puntuazioa (14 puntu baino ehuneko ebko batezbestekoa).
Du txostena nabarmentzekoa da modernizazio konprometitua dago Espainiako administrazio publikoaren errazagoa izan dadin iristeko, enpresa eta, oro har, jende eta bezeroekin, eta zerbitzu berriak garatzen ari da, batez ere osasuna, identifikazio digitala, ziber-segurtasuna, aplikazio mugikorrak eta adimen artifiziala. hau ondorioztatzen du: “ sektorean DESI 2022 espainia administrazio elektronikoan zerbitzu publiko digitalak eta ebn. zerbitzu eta azpiegitura-eguneratzen Jarraitzen Du bere egokitzeko, eta garapen teknologiko eta azkarrak dira, pertsonen beharretara eta enpresak. Elkarreragingarritasuna estatu, eskualde eta herri mailan, funtsezkoa izango da arin eta eraginkorrean aplikatzen dela bermatzeko digitala-mailen arteko administrazioa, elkarteen inguruan dauden baliabideak eta pilaketa gerta ez dadin, ahalik eta gehien ”.