accesskey_mod_content

AEVAL - Agencia d'Avaluació i Qualitat

NOTA: L'Agència Estatal d'Avaluació de les Polítiques Públiques i Qualitat dels Serveis (AEVAL), es va dissoldre a la fi de juliol de 2017, però es mantenen els documents pel seu valor històric.

Informes de l'AEVAL sobre la Percepció dels ciutadans dels Serveis Públics en els quins s'estudia, entre altres aspectes, la percepció dels ciutadans pel que fa a l'administració electrònica, la seva satisfacció i preferència als canals d'ús

  • Informi AEVAL 2016

    17 març 2016

    Informe de Percepció de la Qualitat dels Serveis Públics. Estabilitat i millorança en els serveis públics

  • Informi AEVAL 2015

    29 gener 2015

    Informe de Percepció de la Qualitat dels Serveis Públics. Qualitat i sostenibilitat dels serveis públics

  • Informi AEVAL 2014

    03 març 2014

    Qualitat dels serveis públics en temps d'austeritat

  • Informi AEVAL 2013

    03 juny 2013

    La qualitat dels serveis públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernizadoras de l'Administració Pública (2013)

  • Informi AEVAL 2016

    17 març 2016

    Informe de Percepció de la Qualitat dels Serveis Públics. Estabilitat i millorança en els serveis públics

  • Informi AEVAL 2015

    29 gener 2015

    Informe de Percepció de la Qualitat dels Serveis Públics. Qualitat i sostenibilitat dels serveis públics

  • Informi AEVAL 2014

    03 març 2014

    Qualitat dels serveis públics en temps d'austeritat

  • Informi AEVAL 2013

    03 juny 2013

    La qualitat dels serveis públics i les actituds dels ciutadans cap a les mesures modernizadoras de l'Administració Pública (2013)

Punt d'Accés General
Punt d'Accés General