"/>

Eap - jaurlaritzak indartu egiten du eraldaketa digitaleko Eremua
accesskey _ mod _ content

Gobernuak indartu egiten du eraldaketa digitaleko Eremua

• Entzun
  • Inprimatu Pdfa
  • Partekatu

17 urtarrila 2020

Bi estatu-idazkaritzekin sortzeko konpromisoa indartzen du gobernuaren espainiako ekonomiaren digitalizazioa. Transferitzen da ekonomia gaietarako Ministerioa eta horien eraldaketa digitala administrazio digitalaren idazkaritza nagusiak.

Digitalizazio-estatu idazkaritzaren eta adimen Artifiziala

Estatu idazkaritzaren eta adimen artifiziala, eta digitalizazio-bultzatzea, gure gizartearen eraldaketa digitala iriste aldera, fidagarri, integratzaile eta hazkunde oparo. herritarren eskubideak errespetatuko dituen bere Menpe egongo da, zuzendaritza Administrazio digitalaren Idazkaritza Nagusia eraldaketa digitalaren arduraduna, eta, oro har, estatuko administrazio orokorra eta orain arte mendekoa Lurralde politikarako ministerioa eta funtzio publikoaren (Ireki leiho berrian) .

Enpresaburua da ezaguna eta Carme Artigas aditua big data, inteligentzia artifiziala eta berrikuntza teknologikoa, 25 urteko esperientzia izan beharko dute, telekomunikazioen eta industria teknologikorako. Gaur egun, zuzendaritza batzordeko kide da Zuzendarien espainiako elkartea (Ireki leiho berrian) (AED), komiteko kidea think-tank Data Innovation Network. Columbiako unibertsitatean (Ireki leiho berrian) new York-eko eta laguntzailearen Real Instituto Elcano (Ireki leiho berrian) .

Kimikan Goi-Mailako ingeniaria da Sarrià-Sarriá (Ireki leiho berrian) (IQS) eta zientzia kimikoetan lizentziatua da Ramón Llull Unibertsitatean (Ireki leiho berrian) estatu-idazkari berria aurkitu beharko ditu, gradu ondoko bat industria-enpresen zuzendaritzako IQS eta zuzendaritza gradua Kapital betearazlea batek arrisku Haas School of Economics zentroko irakaslea. Berkeley unibertsitatean (Ireki leiho berrian) (Kalifornia).

Telekomunikazioetako estatu idazkaritzari eta azpiegiturak Digitalak

Bestalde, telekomunikazioetako estatu idazkaritzari eta azpiegitura Digitalak sustatzeko helburua konexioak eta azpiegitura nagusien jartzeko digitalak diote espainiari buruan eraldaketa teknologiko.

Hori sartzen dira bai erregulaziorako koordinazioa sustatzeko europako eta nazioarteko programen normalkuntza, estandarizatzea eta telekomunikazio-azpiegiturak eta digitalak ziurtagiria errazago hedapena. Erronken artean dago, memorian lekua irrati-estatuko idazkaritzak hau baino lehen, beharrezkoa aurtengo ekainaren 30a baino berriak garatzeko 5G sareak eta enkante bidez esleitzea, espainian, bai eta kalitate-konexio bat herritar guztiek lortu teknologiaren 5G.

Roberto Sánchez esperientzia handia du sektore pribatu eta publikoan. estatu-idazkaria Izendatu arte zuzendari nagusia izan da telekomunikazioen eta informazio teknologien ardura handiko lanpostuetan, erakunde gisa Ere erabili ditu. Madrilgo udala (Ireki leiho berrian) zientzia eta Berrikuntza, kanpo harremanetarako idazkaritza nagusiak idazkaritza nagusia. 1999An hautatu zuten « urteko Ingeniari » Telekomunikazio ingeniarien elkargo ofiziala (Ireki leiho berrian) 2012. Urterako, Plaka eman dio. « telekomunikazioen telekomunikazioetako Ingeniari merezimenduaren ». Madrilgo unibertsitate politeknikoa (Ireki leiho berrian) Roberto Sánchez, karrerako funtzionarioa dela goi-mailako kidegoko informazioaren sistema eta teknologietako-estatuko administrazio orokorra.

Albistearen jatorrizko iturria (Ireki leiho berrian)

• Herritarrak