O Concello de Pontevedra intégrase en SIR a través de ORVE para o intercambio electrónico de asentos rexistrais entre Administracións

• Escoitar

03 marzo 2017

O Concello de Pontevedra súmase aos máis de 900 municipios que optaron por ORVE como aplicación de intercambio rexistral con outras Administracións Públicas. Continúa así o despregamento de ORVE/SIR nos grandes Concellos, fomentando a transformación dixital das Administracións.

Desde pasado 17 de febreiro, o Concello de Pontevedra súmase á lista de Entidades integradas no Sistema de Interconexión de Rexistros mediante a súa adhesión a ORVE, como servizo na nube que permite dixitalizar, xerar e enviar asentos rexistrais de forma electrónica e ao instante ao resto de Administracións con plenas garantías xurídicas. Desta maneira, redúcese drasticamente o uso de papel, maximizando o aforro de custos e mellorando a eficiencia e a calidade dos servizos públicos, obtendo sinerxias polo uso de medios e servizos compartidos. Ponse de manifesto a importancia da cooperación entre Administracións para o impulso da administración dixital, facendo uso dos servizos comúns que ofrece a Administración Xeral do Estado a todas as Administracións Públicas.

Máis información sobre as solucións ORVE e SIR no CTT.

• Centro de Transferencia de Tecnoloxía
  • Cooperación interadministrativa