accesskey_mod_content

Convenio de Colaboración entre la Administración General del Estado y la Comunidad Autónoma de Extremadura para la prestación mutua de soluciones básicas de administración electrónica

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

07 maig 2014

El passat 4 d'abril es va signar un Conveni de Col·laboració entre l'Administració General de l'Estat (Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques) i la Comunitat Autònoma d'Extremadura (Conselleria d'Administració Pública) per a la prestació mútua de solucions bàsiques d'administració electrònica.

Este Convenio, promovido por la Dirección General de Modernización Administrativa e Impulso de la Administración Electrónica, tiene como objetivo establecer los términos y condiciones generales para un aprovechamiento común de las soluciones tecnológicas básicas de administración electrónica que prestan las dos partes firmantes, en cumplimiento de la Ley 11/2007, de 22 de junio, de acceso electrónico de los ciudadanos a los Servicios Públicos.

Aquest acord a més facilitarà l'accés de les Entitats Locals de la Comunitat Autònoma d'Extremadura i de les entitats de dret públic dependents d'ambdues parts signatàries, a les solucions tecnològiques contemplades en el Conveni, en concret:

Convenis de col·laboració amb CCAA en matèria d'administració electrònica

  • Cooperació interadministrativa
  • Serveis electrònics