Per aconseguir aquests objectius es defineixen dues grans línies estratègiques que agrupen els cinc plans que conformen aquest pla marco:
- La primera, centrada en els processos de l'organització (Estrategia Facilita), trata de poner a la Generalitat al servicio del ciudadano y atender sus demandas en un entorno de austeridad a través de tres planes:
- Pla SIRCA-2, Segon Pla de Simplificació i Reducció de Càrregues Administratives de la Generalitat 2013-2015,
- Agenda Digital Valenciana, que tracta d'impulsar la innovació tecnològica, potenciar la utilització de les tecnologies de la informació i la comunicació i el desenvolupament de l'Administració electrònica.
- Pla de Qualitat i Inspecció de Serveis, cuyo fin es promover una gestión de calidad e implantar una cultura de la evaluación y control
del rendiment.
- La segona, centrada en les persones que treballen al seu servei, estratègia que es concreta en dos plans més:
- Pla de Formació de l'Institut Valencià d'Administració Pública (IVAP), Estrategia 2014-2016, dirigida a lograr la máxima profesionalidad del personal empleado público, a través de la mejora de su formación.
- Pla RCT, Pla de Redistribució de Càrregues de Treball, que tracta de racionalitzar i optimitzar els recursos humans mitjançant accions que adaptin la distribució de les càrregues de treball a les necessitats reals de l'organització.
Més informació sobre Planes Estratègics en Generalitat Valenciana
Pla Estratègic d'Innovació i Millora de l'Administració de la Generalitat Valenciana 2014-2016 (pdf)
0 Comentaris
No hi ha comentaris