accesskey_mod_content

El Govern balear ja té preparat el catàleg de simplificació documental

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

03 maig 2013

El proper 13 de maig entrarà en vigor el Decret de Simplificació Documental i l'aplicació de les mesures que recull suposarà canvis en la manera de fer de l'Administració a nivell intern.

Per tant, quan els ciutadans facin tràmits amb l'Administració a partir del 13 de maig ja no hauran de presentar els certs documents.
En concret, el DNI, les dades de residència (els ajuntaments que hagin signat el conveni d'interoperabilitat, de moment el de Palma de Mallorca), certificat que acrediti el compliment de les obligacions tributàries amb la comunitat, el certificat de l'existència o no de deutes amb la mateixa i el certificat que acrediti la titularitat d'un compte bancari (que se substituirà per una declaració responsable).

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

 

  • Govern obert, Informes i Estudis
  • Cooperació interadministrativa