Alzira opta a ser Ciutat Intel·ligent.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

03 juny 2013

Elena Bastidas: “Això suposa estar en l'avantguarda de les ciutats més importants i de referència en el tema de modernització”

L'Ajuntament d'Alzira va aprovar, ahir en el ple, la revisió del Pla de Millora i Innovació per afegir l'apartat denominat “Alzira Intel·ligent” i així poder sol·licitar, formalment, l'adhesió d'Alzira a la Xarxa Espanyola de Ciutats Intel·ligents, RECI. Una Xarxa que agrupa a 41 municipis que ocupen l'avantguarda de la modernització a Espanya.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
  • Serveis electrònics