L'Ajuntament d'Elx renova la seva imatge a la xarxa i millora els serveis online

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

09 juliol 2013

Una nova pàgina web d'Elx permet als usuaris realitzar tràmits per internet sense necessitat de desplaçar-se a les OMACs.

Elx estrena pàgina web. L'Ajuntament ha renovat completament els serveis i la imatge que oferien a la xarxa. Entre les funcions afegides la gran aposta se centra en l'administració electrònica, ja que a partir d'ara els ciutadans il·licitans podran realitzar mitjançant internet els 28 tràmits més habituals que es realitzen a través de l'Ajuntament. Així, l'actual versió oferirà tant les antigues funcions i continguts com els més recents, però de diferent forma, amb un disseny més modern i organitzat.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
  • Serveis electrònics