Recursos de información pública doutras Administracións en Catálogo de datos.gob.es

• Opinar
  • Escoitar

18 abril 2013

Atópase dispoñible o Catálogo de Información Pública reutilizable no portal datos.gob.es

O Catálogo de Información Pública reutilizable dispoñible no portal “ datos.gob.(Abre en nova xanela) é” naceu en novembro de 2011, tras a aprobación do Real Decreto 1495/2011(Abre en nova xanela) , de 24 de octubre, por el que se desarrolla la Ley 37/2007, de 16 de noviembre, sobre reutilización de la información del sector público, para el ámbito del sector público estatal.

Entre as previsións da citada norma inclúese que “A Secretaría de Estado de Administracións Públicas do Ministerio de Facenda e Administracións Públicas e a Secretaría de Estado de Telecomunicacións e para a Sociedade da Información do Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo manterán un catálogo de información pública reutilizable correspondente, polo menos, á Administración Xeral do Estado e aos demais organismos e entidades a que refírese o artigo 1.2, que permita acceder, desde un único punto, aos distintos recursos de información pública reutilizable dispoñibles”.

Máis de 90 entidades do sector público estatal teñen xa o seu perfil no catálogo, que inclúe aproximadamente 700 referencias de información pública reutilizable neste momento.

Na súa función de plataforma facilitadora do acceso á información reutilizable, incorpóranse no Catálogo os pedimentos recibidos do Concello de Xixón, e da Conferencia de Reitores e Universidades de España. De igual modo, iranse incorporando nun futuro as daquelas entidades públicas que se vaian recibindo, manténdose adicionalmente o rexistro de iniciativas opendata do Estado español xa existente en datos.gob.es.

A recentemente publicada Resolución do 19 de febreiro de 2013, da Secretaría de Estado de Administracións Públicas, pola que se aproba a Norma Técnica de Interoperabilidade de Reutilización de recursos da información, facilita un marco legal e técnico para que as incorporacións a datos.gob.es realícense dun modo homoxéneo e harmonizado, facilitando así o crecemento da actividade económica e o desenvolvemento de servizos do sector infomediario.

Máis información en CTT Solución: datos.gob.es

• Goberno aberto, Informes e Estudos