L'Ajuntament de Gijón estalvia 17.000 euros en l'enviament de correus certificats gràcies a l'oficina virtual.

• Opinar

"Notícia disponible únicament amb finalitats històriques i d'hemeroteca. La informació i enllaços mostrats es corresponen amb els quals estaven operatius a la data de la seva publicació. No es garanteix que continuïn actius actualment".

29 abril 2013

La junta de govern va aprovar la signatura d'un conveni de col·laboració amb el Ministeri d'Hisenda i Administracions Públiques per adherir-se a l'Oficina de Registre Virtual.

Fuentes del consistorio explican que durante el ejercicio de 2012, desde el Ayuntamiento se enviaron por correo certificado un total de 6.208 registros al Ministerio. Se calcula que el gasto de esos envíos fue de casi 23.600 euros. El convenio que ahora se firma tiene un coste de 6.700 euros al año, con lo que se consigue ese ahorro de 17.000 euros.

Font original de la notícia(Obre en nova finestra)

• Ciutadà
  • Serveis electrònics