accesskey_mod_content

La digitalització de serveis al Govern basc genera una reducció de les càrregues administratives superior al 40%.

  • Opinar
  • Escoltar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia disponible únicamente con fines históricos y de hemeroteca. La información y enlaces mostrados se corresponden con los que estaban operativos a la fecha de su publicación. No se garantiza que continúen activos actualmente".

06 agost 2012

La digitalització de serveis al Govern basc ha generat una reducció de les càrregues superior al 40 per cent, quan l'objectiu es va establir en un 30 per cent, segons ha informat el Departament de Justícia i Administracions Públiques.
 

La medición se ha efectuado de acuerdo con el Método Simplificado de Medición de Cargas Administrativas y de su Reducción, acordado por la Administración central y las autonómicas y municipales, y basado en el Modelo de Costes Estándar (MCE).

Segons ha indicat l'Executiu, aquest resultat és fruit de la "estreta col·laboració" entre tots els departaments del Govern basc en la labor de digitalitzar els procediments administratius existents, una tasca impulsada des de l'Adreça d'Innovació i Administració Electrònica (DIAE), dependent del Departament de Justícia i Administració Pública.

  • Serveis electrònics