accesskey_mod_content

Nova versión - Acceda 2.0

  • Opinar
  • Escoitar
  • Imprimir PDF
  • Compartir

"Noticia dispoñible unicamente con fins históricos e de hemeroteca. A información e ligazóns mostradas correspóndense cos que estaban operativos á data da súa publicación. Non se garante que continúen activos actualmente".

05 outubro 2011

Acaba de porse a disposición de todas as administracións interesadas a nova versión de Acceda, o xestor de sede electrónico e tramitador electrónico desenvolvido polo Ministerio de Política Territorial e Administración Pública.

Na nova versión salientouse aínda máis a modularidad da aplicación, a integración mediante servizos web e a fácil integración con diferentes subsistemas externos particulares de cada organización. Deste xeito Acceda pode utilizarse no seu conxunto, coa súa completa funcionalidade, ou poden utilizarse módulos específicos que resolvan algunha carencia ou necesidade noutra plataforma.
Ademais, a mellora da aplicación baséase na experiencia solicitada durante o seu uso en diferentes organismos como o propio Ministerio de Política Territorial e Administración Pública con todas as Delegacións e Subdelegacións de Goberno, o Ministerio da Presidencia, o Ministerio de Asuntos Exteriores, o Ministerio de Defensa, etc. Por tanto, contempláronse números casos de uso moi diferentes entre si.
Algunhas das novas funcionalidades dispoñibles destacadas nesta nova versión son:

Melloras na Xestión

  • Interconexión con aplicacións externas pare o consumo de servizos ou o uso por terceiras aplicacións.
  • Integración coa aplicación Portafirmas do Ministerio de Política Territorial para enviar documentos e resolucións ao Portafirmas externo de modo que os xestores de alto nivel poidan realizar todas as operacións de firma no mesmo contorna.
  • Nova xestión de recursos (usuarios, cabeceiras, persoais, etc.) centralizada para os administradores xestores de procedementos.
  • Xestión de expedientes por persoas físicas ou xurídicas e contemplando as figuras de solicitante, representado ou interesado.

Melloras no Deseño

  • Novo deseño: máis manexable, rápido e fácil de usar do backend de tramitación.
  • Sistema de categorías dinámico para procedementos tanto internos como externos.
  • Novo sistema de personalización de cabeceiras de documento.

Mejoras Técnicas

  • Nova versión do framework MVC (Zend 1.11.1)
  • Emprego dun modelo de datos utilizando ORM (Doctrine 1.2)
  • Centralización no uso de todos os ficheiros relacionados con expedientes a través de módulos configurables. Permite utilizar sistemas externos de xestión documental.

No desenvolvemento desta versión destácase que tamén participou o Ministerio de Asuntos Exteriores que se encargou do desenvolvemento dalgunhas destas funcionalidades.

Máis información no CTT sobre a iniciativa ACCEDA